Opticiens bedankt! Mooie donatie van 2.150 aan Bartiméus

Ook dit jaar konden onze klanten via de marketing menukaart weer sparen voor verschillende marketing- en communicatiemiddelen. Veel klanten hebben hier gebruik van gemaakt. Op het menu van 2021 stonden o.a. een elektrische step, een green egg, maar ook etalage-inrichting en een brillenstylist. Het grote voordeel is dat de marketingbijdrage hoger ligt dan de eindejaarskorting.

Opticiens die hier geen gebruik van maken, konden hun gespaarde ‘credits’ doneren aan een goed doel. Dit jaar was dit het Bartiméus Fonds. Onze commercieel directeur Wilco de Jong kon onlangs namens onze klanten een cheque overhandigen van maar liefst 2.150,00 aan Joeke van der Mei en Bertine Vogelzang van Bartiméus. We zijn ervan overtuigd dat u dit ook een goede besteding vindt. We danken jullie (mede namens Bartiméus) hartelijk voor deze mooie bijdrage!
Wie meer wil weten over het Peuter- en kindercentrum, kan hier een mooi filmpje bekijken.

Menu